Klasa III

24 czerwca 2010
Zakończenie Roku Szkolnego 2009/2010

24 czerwca 2010 r. spotkaliśmy się tradycyjnie w teatrze Rampa na uroczystym zakończeniu roku szkolnego. Wydarzenie to rozpoczął pan Dyrektor, który życzył wszystkim wspaniałych wakacji po pracowitym roku szkolnym. Następnie obejrzeliśmy część artystyczną. Występowali w niej wszyscy uczniowie naszej szkoły. Klasa pierwsza zaprezentowała swoje umiejętności taneczne, uczniowie klasy drugiej zaśpiewali piosenki po angielsku, a klasa trzecia przedstawiła spektakl pt. "Oświadczyny" wg A. Czechowa.

22 czerwca 2010
Wycieczka do Żelazowej Woli

W dniu 22 czerwca wraz z klasami 0,I i II byliśmy na wycieczce w Żelazowej Woli - miejscu narodzin Fryderyka Chopina.

Pan przewodnik oprowadził nas po dworku, w którym żyli Chopinowie i opowiedział nam dużo ciekawych faktów z życia małego Fryderyka. Mogliśmy też posłuchać  pięknych utworów skomponowanych przez artystę, siedząc na ławkach przed uroczym dworkiem. Później poszliśmy na spacer alejkami bardzo atrakcyjnego parku, który rozciąga się obok domu. Rosną tam ciekawe odmiany drzew i roślin.

24 - 28 maja 2010
Zielona Szkoła

W dniach 24-28 maja 2010 roku byliśmy na Zielonej Szkole. Mieszkaliśmy w ośrodku nad samym Morzem Bałtyckim w Jastrzębiej Górze. W ciągu tych kilku dni zwiedziliśmy Gdańsk, Gdynię, Sopot, Władysławowo, latarnię morską w Rozewiu, zamki w Malborku i w Nidzicy. Bardzo dużo dowiedzieliśmy się o historii tych miejsc. To był kolejny udany wyjazd na Zieloną Szkołę.

Najbardziej podobał mi się na Zielonej Szkole widok z latarni morskiej w Rozewiu.

Przemek Rek

9 maja 2010
Obchody Roku Chopinowskiego

9 maja 2010 w naszej szkole odbyło się ważne wydarzenie kulturalne związane z Rokiem Chopinowskim. Pani Klara Trybuła i Pani Małgorzata Ścibisz wraz z uczniami klas młodszych zorganizowały występ artystyczny, który miał na celu przybliżyć wszystkim podopiecznym naszej szkoły życie i twórczość polskiego kompozytora - Fryderyka Chopina.
Klasy 0-II inscenizowały tańcem kompozycje Chopina. Uczniowie klasy III recytowali wiersze, a klasa II zaprezentowała plakaty o życiu i twórczości F. Chopina.

26 kwietnia 2010
PSP 114 w teatrze Rampa

26 kwietnia 2010 roku w teatrze Rampa odbył się wieczór artystyczny pt. "Sztuka jest w nas" w wykonaniu uczniów naszej szkoły. Program został przygotowany przez pana Tomasza Łysiaka, pana Pawła Rusinowskiego, panią Małgorzatę Ścibisz i panią Agnieszkę Kurek.
Mogliśmy obejrzeć "Teatrzyk Zielona Gęś", "Scenki z życia Be!", piosenki z "Kabaretu Starszych Panów", taniec nowoczesny i choreografię do piosenki Michaela Jacksona "Thriller".

14 kwietnia 2010
Test trzecioklasisty

14 kwietnia 2010 roku klasa III miała swój pierwszy egzamin - test trzecioklasisty.
Szczególne gratulacje należą się Oldze Grabowskiej i Kubie Guzińskiemu, którzy otrzymali maksymalną liczbę punktów - 40, Kubie Lutczynowi, który otrzymał 39 punktów,  Basi Szatkowskiej, która otrzymała 38 punktów i Benkowi Cieślińskiemu, który otrzymał 37 punktów.

10 marca 2010
Wycieczka do muzeum

Dnia 10 marca 2010 roku razem z klasą II pojechaliśmy na wspaniałą lekcję historii do Muzeum Powstania Warszawskiego.

26 stycznia 2010
Bal karnawałowy

26 stycznia odbył się w naszej szkole bal karnawałowy. Klasy 0 - III bawiły się wspólnie w pięknie przystrojonej w balony i serpentyny sali. Wszystkie dzieci łącznie z kadrą pedagogiczną były wspaniale przebrane za postaci z bajek i filmów. W przerwach między tańcami uczniowie brali czynny udział w różnych i zabawnych konkursach. W tym dniu wszystkie dzieci były zwycięzcami oraz królową i królem balu. Nie zabrakło także słodkiego bufetu. Wszyscy wspaniale się bawl!

8 stycznia 2010
Teatr Baj

8 stycznia 2010 roku wybraliśmy się do teatru Baj na przedstawienie pt. "Zima w Dolinie Muminków" zrealizowane na podstawie książki T. Janssona. Jest to zabawna opowieść o przygodach Muminków w czasie trwania mroźnej zimy.
Przedstawienie bardzo podobało się dzieciom ze względu na ciekawą scenografię, muzykę i pełną humoru grę aktorów. Wyjście do teatru było zdecydowanie udane!

10 grudnia 2009
Kiermasz Świąteczny.

W dniu 10 grudnia 2009r. uczniowie naszej szkoły pod przewodnictwem wychowawców przygotowali - z niezwykłym zaangażowaniem - Świąteczny Kiermasz Szkolny. Tegoroczny kiermasz był jeszcze bogatszy niż w roku ubiegłym. Były pyszne ciasta i ciasteczka, bombki, koraliki, kartki świąteczne, lampioniki, pudełka na biżuterie i kalendarze.

7 grudnia 2009
Mikołajki.

7 grudnia 2009 roku w naszej szkole (już tradycyjnie) Mikołajki. Po okresie niecierpliwego oczekiwania o godzinie 11.30 nastąpiło rozdanie mikołajkowych prezentów. Radości i emocji było bardzo dużo, a co najważniejsze wszystkie dzieci były zadowolone z otrzymanych upominków.

1 grudnia 2009
Wycieczka do muzeum.

1 grudnia 2009r. wybraliśmy się do Państwowego Muzeum Archeologicznego w Warszawie. Uczestniczyliśmy w lekcji historii p.t. "Życie ludzi w epoce kamienia", którą bardzo ciekawie przedstawił nam archeolog. Mieliśmy okazję obejrzeć eksponaty sprzed wielu tysięcy lat, takie jak narzędzia z kamienia czy krzemienia. Mogliśmy zajrzeć do chaty i grobowca ludzi pierwotnych.

Po spotkaniu z kulturą pierwotną uczestniczyliśmy w warsztatach lepienia z modeliny szklanych paciorków.

5 listopada 2009
Wycieczka do kina.

5.11.2009 r. byliśmy na trzy godzinnej opowieści o podróżach kosmicznych, układzie słonecznym i gwiazdach w Interaktywnym Kinie Cinema Park.

W ciągu trzech godzin odwiedziliśmy sześć sal kinowych:

4 listopada 2009
Bractwo Kerin

4 listopada 2009 r. naszą szkołę odwiedzili rycerze z Bractwa Kerin. Przy pomocy wyobraźni przenieśliśmy się w czasy, w których rycerze Rzeczpospolitej walczyli z Kozakami. Dzieci mogły obejrzeć średniowieczne stroje, narzędzia i zbroje rycerskie. Poznały tradycje i zwyczaje panujące wśród szlachty polskiej. Miały też okazję przebrać się w stroje z tej epoki.
Uczniowie oglądali też walkę rycerzy zaprezentowaną przez naszych gości.

Wszystkim uczniom bardzo podobała się ta niezwykła lekcja historii.

12 października 2009
Wycieczka na Mazury

W poniedziałek 12 października wyjechaliśmy na trzydniowa wycieczkę. Pojechaliśmy do Ośrodka Wilkasy koło Giżycka. W tym samym dniu mieliśmy w planie pojeździć na koniach i rozpalić ognisko, ale była zła pogoda, więc wyszliśmy na dwór tylko na chwilę.

10 września 2009
Opinie dzieci na temat wycieczki do Tarczyna

W czwartek 10 września pojechaliśmy na wycieczkę do gospodarstwa agroturystycznego. Na miejscu przywitał nas właściciel, który od razu poczęstował nas pączkami i kompotem. Po poczęstunku jechaliśmy wozem, który ciągnęły konie. Każda grupa jechała trzy okrążenia. Potem Pan właściciel urządził wyścigi. Po wyścigach pokazał nam stajnię z końmi i króliki. W gospodarstwie były trzy psy. Jeden z nich Pako towarzyszył nam podczas wycieczki. Drugi pies był duży, czarny i rozczochrany. Dziwne było to, że koty przed nim nie uciekały.

1 września 2009
Uroczyste Rozpoczęcie Roku Szkolnego 2009/2010

Pierwszego września z radością zgromadziliśmy się w naszej szkole na uroczystym rozpoczęciu nowego roku szkolnego.
W tym dniu spotkali się ponownie Uczniowie, Rodzice, Nauczyciele i Dyrekcja szkoły.