Brązowa Szkoła - Wyprawa do Białowieży

9-11 października 2019
W dniach 9 - 11 października uczniowie naszej szkoły uczestniczyli w wycieczce do serca Puszczy Białowieskiej - urokliwej Krainy Żubra.
Klasy IV - VIII  miały sposobność zapoznać się z bogactwem tamtejszej fauny i flory oraz  kultury i tradycji, a także zwiedzić wiele interesujących miejsc w okolicy Białowieży. Uczniowie brali również udział w warsztatach kulinarnych i poznawali tajniki  rzemiosła kowalskiego. Dzieci nie kryły swego entuzjazmu:

W środę 9 października wyjechałam wraz z klasami 4 - 8 na 3-dniową wycieczkę do Białowieży. Jechaliśmy autokarem około 4 godzin z półgodzinnym postojem.
Przed dojechaniem do hotelu zwiedziliśmy rezerwat zwierząt. Najbardziej spodobał mi się ryś. Do celu dotarliśmy około godziny 13 i od razu poszliśmy na obiad.
Następnie zakwaterowaliśmy się i wszyscy poszliśmy do swoich pokoi. Mieszkaliśmy w hotelu, który znajdował się w samym centrum Białowieskiej Puszczy Narodowej.
Miałam cudowny widok z okna - złote liście, drzewa i kamienie a pośród nich urocza chatka. Kolejną atrakcją było zwiedzanie Szlaku Dębów Królewskich.
W czwartek po śniadaniu poszliśmy do muzeum zwierząt (ten dzień najbardziej mi się podobał). Widziałam białą wiewiórkę, białego króliczka, małą sarenkę oraz wilki.
Najlepszą przygodą dla mnie tego dnia była jazda na drezynach. Po zabawie pojechaliśmy na lepienie pierogów. Ostatniego dnia rano poszliśmy na śniadanie, spakowaliśmy się i wsiedliśmy do autokaru. W drodze powrotnej zwiedzaliśmy cerkiew oraz byliśmy u kowala, gdzie sami mieliśmy okazję przekonać się, jaka to ciężka praca. I tak skończyła się nasza wycieczka. Jak dla mnie to była jedna z najlepszych wycieczek szkolnych.