Kaszuby

25-29 maja 2015

25 maja 2015 r. wyruszyliśmy na długo oczekiwaną wycieczkę po malowniczych Kaszubach. Zielona Szkoła trwała 5 dni, w czasie których mieszkaliśmy nad pięknym i czystym jeziorem Wdzydze oraz zwiedziliśmy ten przepiękny region. Zwiedziliśmy piękny Toruń z Rynkiem Starego Miasta, Domem Mikołaja Kopernika i toruńskimi kamienicami, oczywiście zjedliśmy też pyszne toruńskie pierniki. Odwiedziliśmy Szymbark, Muzeum Ceramiki Kaszubskiej, farmę strusi, Muzeum Kolejnictwa, pływaliśmy statkiem po najczystszym jeziorze w Polsce i zwiedziliśmy zamek krzyżacki w Bytowie.

Mnie się najbardziej podobała wycieczka do Zamku Krzyżackiego i jak byliśmy w Szymbarku, była tam sarenka w zagrodzie, która mi się bardzo podobała. Podobała mi się też rzeźba pieska i żabki w Toruniu. Pływaliśmy statkiem, jeździliśmy drezyną i fajna była też dyskoteka.

Alek Rylski

Podobało mi się kiedy pan robił naczynia z gliny w muzeum, Zamek Krzyżacki i cały Szymbark, ale najbardziej jak byliśmy w bunkrze. Pływaliśmy statkiem, ale wtedy było bardzo zimno. Super była Olimpiada Sportowa i dyskoteka, byłem do samego końca i zostałem królem dyskoteki.

Tomek Przychodzki

Bardzo mi się podobało jak jeździliśmy drezyną, dom do góry nogami, nasze pokoje w hotelu, łabędź, który do nas przypłynął i ptaszek co go sobie kupiłam. Fajnie było na dyskotece, ale za głośno i podobały mi się strusie na Farmie Strusi.