Trzydniowa wycieczka do Łodzi

10-12 października 2018

W tym roku zwiedziliśmy miasto słynące z przemysłu włókienniczego, leżącą dość blisko Warszawy - Łódź. Piękne pałace przemysłowców łódzkich, kwartał pracowniczy na Księżym Młynie zrobiły na dzieciach duże wrażenie. Obok tego poznaliśmy też artystyczną Łódź z Parkiem Tuwima, szkołą filmową, Muzeum Kinematografii czy oryginalnym pasażem róż przy ulicy Piotrkowskiej. Pożegnał nas ogród botaniczny ze swą egzotyczną roślinnością tonący w jesiennym słońcu.

Jechaliśmy krótko i bez problemów. Już pierwszego dnia zwiedziliśmy wiele obiektów. Byliśmy w pałacu Izraela Poznańskiego, Manufakturze, oraz, w czasie warsztatów robiliśmy maskotki. Potem pojechaliśmy do hotelu na kolację. Drugiego dnia zwiedzaliśmy pałac Herbsta, planetarium, Muzeum Włókiennictwa. Trzeciego dnia zobaczyliśmy piękny, kolorowy ogród botaniczny. Potem pojechaliśmy do Muzeum Kinematografii i Łódzkiej Szkoły Filmowej. Kiedy wracaliśmy do Warszawy były straszne korki, na miejscu byliśmy późno.

Stanisław Mazur

Pierwszego dnia wycieczki poszliśmy na spacer ulicą Piotrkowską. Później zwiedziliśmy pałac Izraela Poznańskiego. Po obiedzie mieliśmy warsztaty z animacji. Drugiego dnia pojechaliśmy na pokaz do planetarium. Później zwiedzaliśmy Muzeum Włókiennictwa. Trzeciego dnia po krótkim zwiedzaniu pojechaliśmy do domu, do Warszawy. Wyjazd był całkiem udany

Gabriela Pańczyniak

Wycieczka była interesująca oraz przyjemna, jedynym minusem był hotel.