Zielona Szkoła

8-12 maja 2017

W tym roku na Zieloną Szkołę pojechaliśmy do Jantaru. W czasie wycieczki zwiedziliśmy dwa zamki. Zamek w Malborku i w Gniewie. Codziennie mieliśmy wiele atrakcji. Drugiego dnia wycieczki płynęliśmy statkiem. Kapitan każdemu z nas pozwolił go poprowadzić. Mieliśmy przy tym wiele zabawy. Prawie codziennie chodziliśmy pospacerować po plaży, gdzie mogliśmy zbierać muszelki. W czasie Zielonej Szkoły zwiedzaliśmy Gdańsk. Starsze klasy miały czas, aby sobie coś kupić. Razem z koleżankami poszłam do piekarni. Kupiłyśmy tam wielkiego piernika z pozdrowieniami z Gdańska. Innego dnia dzieci, które miały ochotę mogły wykrywaczem metalu szukać metalowych rzeczy. Wszyscy mieli przy tym wiele frajdy. Podczas Zielonej Szkoły nikt się nie nudził i bardzo mi się podobało.

Maria Radolińska

Na Zielonej Szkole bardzo mi się podobało. Było bardzo wesoło, ponieważ udało się całej mojej klasie mieszkać w jednym pokoju. Na teranie hotelu znajdował się park linowy i boisko, na którym grałam z 5 i 6 klasą. Niestety nie udało mi się strzelić żadnego gola. W czasie Zielonej Szkoły mieliśmy organizowane wycieczki po zamkach. Zwiedziliśmy zamek w Malborku i w Gniewie.

Daria Jakuszewa

W maju 2017 r. byliśmy w ośrodku w Jantarze. Po drodze zwiedziliśmy zamek krzyżacki w Malborku. Najbardziej podobały mi się tarasy. Potem pojechaliśmy do ośrodka. Cała podróż trwała 6 godzin. Kiedy dojechaliśmy na obiad, to poszliśmy na obiad, a potem się zakwaterowaliśmy. Wieczorem poszliśmy nad morze. Wiał bardzo silny wiatr. Piasek sypał mi w oczy, a kaptur zwiewał z głowy, ale i tak było bardzo fajnie. W następnych dniach zwiedzaliśmy Gdańsk, Westerplatte, mieliśmy rejs statkiem i ognisko z kiełbaskami. Cały wyjazd bardzo mi się podobał i nie mogę się doczekać następnej Zielonej Szkoły.

Marta Zaremba

Pierwszego dnia Zielonej Szkoły podróżowaliśmy do hotelu w Jantarze. Zatrzymaliśmy się w Malborku. Zwiedziliśmy tam zamek. Drugiego dnia było równie ciekawie. Byliśmy na Westerplatte. Zwiedzaliśmy tam na przykład zniszczoną bazę. Trzeciego dnia poszliśmy na plażę oraz zwiedziliśmy Gdańsk. Wieczorem była dyskoteka. Czwartego dnia byliśmy w fajnym parku linowym. Zwiedzaliśmy też muzeum rybołówstwa.  Piątego dnia wyjeżdżaliśmy, a po drodze zwiedzaliśmy zamek w Gniewie. Bardzo się cieszę, że pojechałam na tę wycieczkę, chociaż było zimno i padał śnieg (w maju!!!)