Wycieczka do Łodzi

10-12 października 2018

W tym roku uczniowie klas IV – VIII wybrali się na jesienną wycieczkę do Łodzi. Zwiedzili największe zabytki i przebyli filmową podróż po mieście.

W tym roku w październiku wybraliśmy się do Łodzi. Jechaliśmy tam ok. 4 godziny, ale do hotelu dotarliśmy dopiero ok. godziny 19.00, ponieważ zwiedzaliśmy Muzeum Manufaktury.  Następnego dnia poszliśmy do Muzeum w ogromnym Pałacu Karola Scheiblera.  Następnie poszliśmy do Księży Młyna, gdzie zrobiliśmy skarpeciaki. Ostatniego dnia poszliśmy do przepięknego ogrodu i po spacerze ruszyliśmy w podróż powrotną do Warszawy.

Igor Ziółkowski

Dnia 10.10.2018r. pojechaliśmy do Łodzi. O 11.00 poszliśmy do Muzeum, a potem do Manufaktury. Następnie pospacerowaliśmy Ulicą Piotrowską – główną ulicą w Łodzi. Po spacerze zjedliśmy obiad w barze. Następnego dnia pojechaliśmy do Muzeum Filmowego, a potem na obiad do jabłkowej restauracji. Uczestniczyliśmy w warsztatach podczas których robiliśmy skarpeciaki oraz zwiedzaliśmy Księży Młyn. Ostatniego dnia pojechaliśmy do Szkoły Filmowej i Muzeum Kinematografii. Na sam koniec naszej wycieczki pospacerowaliśmy po przepięknym Ogrodzie botanicznym. Wycieczka była bardzo udana.

Natalia Styńska

W dniach 10 – 12.10.2018r. pojechaliśmy do Łodzi. Pierwszego dnia naszej wycieczki  spacerowaliśmy Ulicą Piotrkowską, zwiedziliśmy Pałac i Manufakturę.  Następnie pojechaliśmy do hotelu. Drugiego dnia byliśmy w Planetarium i Muzeum Włókiennictwa. Potem pojechaliśmy do Manufaktury i pod koniec dnia wróciliśmy do hotelu. Ostatniego dnia wstąpiliśmy do Szkoły Filmowej, po czym wróciliśmy do Warszawy. Myślę, że to była fajna i udana wycieczka.