Zielona Szkoła

27-29 maja 2019

W tym roku na Zieloną Szkołę wybraliśmy się do Strzegowa- miejscowości położonej nad przepiękną rzeką Wkrą. Po drodze z Warszawy zwiedziliśmy zamek w Ciechanowie, jego podziemia oraz poznaliśmy bogatą historię tego miejsca. Zapoznaliśmy się z galerią obrazującą historię twierdzy i obejrzeliśmy wystawę z okresu od XIV do XVIII wieku, w tym wydobyte z fosy zamkowej dwa dobrze zachowane miecze. Pobyt w Strzegowie dostarczył nam wielu atrakcji, w programie była ścianka wspinaczkowa, zjazd linowy, poziome bungee, kule wodne, a nawet warsztaty kulinarne. Wycieczka była bardzo ciekawa, gdyż połączyła aktywny wypoczynek ze zwiedzaniem regionu. Z tego wyjazdu przywieźliśmy mnóstwo wspaniałych zdjęć, pamiątek i cudownych wspomnień. Z pewnością będziemy wracać do nich wielokrotnie.

W tym roku Zielona Szkoła bardzo mi się podobała. Było mnóstwo fajnych atrakcji jak na przykład, ścianka wspinaczkowa, kule wodne, zjazdy linowe oraz różne gry terenowo- sportowe. Lubię aktywne wyjazdy. Do tego mieliśmy wycieczki połączone ze zwiedzaniem, podczas których mogłem lepiej poznać historię okolicy.