Zielona szkoła w Augustowie i Wilnie

14-18 maja 2018

14 maja klasy II-VII wyjechały na Zieloną Szkołę do Augustowa. Jak co roku, wiosna okazała się dla naszych Uczniów doskonałą okazję do poznania innego regionu Polski, do integracji z kolegami i koleżankami z klasy i szkoły, ale także do nauki samodzielności.  Tym razem mogliśmy poznać lepiej kanały i jeziora augustowskie, zapoznać się z niegdysiejszym codziennym życiem rolników w okolicznych wsiach, zrelaksować się w trakcie spacerów i zabaw w hotelowym basenie. Ważnym punktem wycieczki był wyjazd do Wilna- część naszych Uczniów była na Litwie do raz pierwszy.

A oto Zielona Szkoła widziana oczami naszych Uczniów:

14 maj PSP nr 114 pojechała na zieloną szkołę do Augustowa. Hotel nazywał się „Amber Bay” i znajdował się w lesie. Podróż do Augustowa trwała 5 godzin. Pierwszego dnia pojechaliśmy do naszego hotelu i zwiedzaliśmy Augustów. Drugiego dnia zwiedzaliśmy inną część Augustowa i płynęliśmy statkiem po rzece Netcie. Trzeciego dnia pojechaliśmy na Litwę do Wilna. Czwartego zaś byliśmy w Muzeum Ziemi Augustowskiej, W piątek po śniadaniu pojechaliśmy do domu. Najbardziej podobało mi się, że codziennie był basen, a na basenie była zjeżdżalnia, którą dość często zjeżdżałam.
                                                                                                                          Aleksandra Klank

Wyjechaliśmy 14.05.2018 r. o godzinie 8:00. Ogólnie było fajnie. Śniadania i kolacje jedliśmy w środku, a obiad na dworze. W środę pojechaliśmy do Wilna, a w czwartek graliśmy w gry terenowe, poszliśmy na basen i mieliśmy dyskotekę. Wróciliśmy do Warszawy w piątek o godzinie 17:00.
                                                                                                                           Maja Ziółkowska

Wyjechaliśmy na zieloną szkołę o godzinie 8:00, a przyjechaliśmy na miejsce o godzinie 13:00. Pani przewodnik zabrała nas na wycieczkę nad Jezioro Białe. Była tam skocznia, na której skakali zawodnicy z nartami wodnymi. Potem zjedliśmy kolację. Później byliśmy na basenie. Drugiego dnia pojechaliśmy zwiedzać rynek augustowski. Trzeciego dnia pojechaliśmy na Litwę do Wilna. Czwartego dnia byliśmy w muzeum i graliśmy w grę terenową. W piąty dzień wróciliśmy do Warszawy.
                                                                                                                     Aleksander de Virion

14 maja wyjechaliśmy na Zieloną Szkołę do Augustowa. Jak już byliśmy na miejscu, zobaczyłam taki wielki hotel, że byłam w wielkim szoku! Później byliśmy na lodach, były bardzo dobre. Najbardziej z zielonej szkoły podobał mi się basen.
                                                                                                                            Antonina Ufnal

14.05 (poniedziałek) o 8:00 wyjechaliśmy na zieloną szkołę do Augustowa. Mieliśmy pojechać do hotelu Amber Bay. W tym hotelu było dużo fajnych rzeczy, np. basen, ognisko czy sala dyskotekowa. Pierwszego dnia byliśmy nad Jeziorem Białym i chodziliśmy dróżkami leśnymi, jedliśmy też lody. Ja kupiłam sobie lody pomarańczowe i o smaku Nesquika. Pierwszego dnia byłam też fotografem klasowym.
Drugiego dnia wypłynęliśmy w rejs po różnych jeziorach. Zwiedzaliśmy różne miejsca. Były też kiełbaski i basen (który był też w poniedziałek). Trzeciego dnia pojechaliśmy do stolicy Litwy, czyli Wilna. Pani przewodnik opowiadała o Matce Boskiego Ostrobramskiej. Czwartego dnia byliśmy w Muzeum Ziemi Augustowskiej. O 15:30 były zabawy terenowe. Po zabawie był basen, po nim kolacja, a później odbyła się dyskoteka. Piątego dnia już cały czas byliśmy w podróży, z przerwą na obiad. Gdy przyjechaliśmy była już 17:00.
                                                                                                                       Zofia Pietrusiewicz

Pierwszego dnia jechaliśmy do Augustowa. Drugiego dnia zwiedzaliśmy Augustów. W środę pojechaliśmy do Wilna. Czwartego dnia byliśmy w Muzeum Ziemi Augustowskiej, a w piątek wróciliśmy do Warszawy.