Klasa VI

19 czerwca 2019
Zakończenie Roku Szkolnego

19 czerwiec 2019r. był wyjątkowy pod wieloma względami. Kameralna uroczystość wręczenia świadectw w szkole i artystyczne przedstawienia w Teatrze Rampa odbyły się w tym samym dniu. Podczas pożegnań nie zabrakło wzruszeń i radości ze strony uczniów i nauczycieli. Wieczorem można było podziwiać uczniów naszej szkoły w przedstawieniach teatralnych, muzycznych i tanecznych. Życzymy wszystkim wspaniałych wakacji, pełnych przygód i słońca. Do zobaczenia we wrześniu!

12 czerwca 2019
Wieczór taneczny w Prochowni

12 czerwca odbył się wieczór taneczny naszej szkoły w Stołecznym Centrum Edukacji Kulturalnej. Wzięły w nim udział dzieci, które zgłosiły się do występu. Dodatkowo Pierwszoklasiści przygotowali krótkie wystąpienie w języku angielskim pt. ,,Where is my teddy?’’

19 marca 2019
Wycieczka do Pałacu w Wilanowie

19.03.2019r. uczniowie klas 4-8 wybrali się na wycieczkę do Pałacu Króla w Wilanowie. Zostali podzieleni na dwie grupy, w których odbyły się lekcje historyczne pt. ,,Wizyta u króla’’ i ,, Na sarmackim dworze’’.  Dzieci mogły bliżej poznać króla Jana III Sobieskiego zwiedzając komnaty, w których przebywał ponad 300 lat temu. Chętni mogli również poczuć się jak XVII – wieczny szlachcic, wkładając  żupan i kontusz.

25-27 lutego 2019
Szkolne Mistrzostwa Wiedzy 2019

Zgodnie z tradycją naszej szkoły i w tym roku szkolnym odbyły się Szkolne Mistrzostwa Wiedzy wszystkich klas. Była to świetna okazja dla uczniów do sprawdzenia swojej wiedzy oraz taktycznego podejścia, ponieważ sami mogli zdecydować o wyborze stopnia trudności pytania.

9 stycznia 2019
Jasełka w Podstawowej Szkole Specjalnej Nr 240

Maskotki i słodycze z grudniowej zbiórki powędrowały do świątecznych paczek dla dzieci z Podstawowej Szkoły Specjalnej Nr 240. W ramach podziękowania uczniowie naszej szkoły zostali zaproszeni na Jasełka.

21 grudnia 2018
Wigilia klasowa

21 grudnia każda klasa naszej szkoły zorganizowała Wigilię. Wszyscy przynieśli do spożycia to, co lubią najbardziej. Poprzez wspólnie kolędowanie mogliśmy przenieść się w magiczny czas Świąt Bożego Narodzenia.

19 grudnia 2018
Kiermasz Charytatywny w PSP 114

Zgodnie z tradycją naszej szkoły w grudniu odbył się Kiermasz Świąteczny, podczas którego można było zakupić przedmioty wykonane przez uczniów i pyszne wypieki. W tym roku zebraną kwotę przeznaczyliśmy dla Domu Dziecka nr 4, który mieści się przy ul. Łukowskiej 25. Pieniążki zebrane podczas Kiermaszu pomogą dzieciom wyjechać na wymorzone wakacje.

14 listopada 2018
Obchody Święta Niepodległości

14 listopada odbyła się akademia z okazji setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Uczniowie przygotowali przedstawienie pod kierunkiem Pana Marka Sokołowskiego i zaśpiewali piosenki patriotyczne przy muzyce Pani Małgorzaty Ścibisz.

7 listopada 2018
Spektakl "Dziady II"

Uczniowie klasy szóstej udali się na spektakl ,,Dziady cz. II’’ wystawiony przez Teatr Lektur Szkolnych. Młodzież mogła poznać odpowiedzi na bardzo ciekawe pytania dotyczące Adama Mickiewicza i jego utworów, dzięki krótkiemu wykładowi, który się odbył tuż po przedstawieniu.

30 października 2018
Wyjście na cmentarz

Przed zbliżającymi się świętami uczniowie klas 4 – 8 postanowili zadbać o opuszczone groby. Klasy 4, 5 i 6 wybrały się na cmentarz Wawerski.

30.10.2018r. wybraliśmy się na wycieczkę – na cmentarz. Pojechaliśmy autobusem. Kiedy już dotarliśmy na miejsce zaczęliśmy sprzątać groby nieznanego Żołnierza. Zapaliliśmy znicze i pozostawiliśmy piękne kwiaty. Następnie chodziliśmy po lesie. To był bardzo długi i przyjemny spacer, ponieważ mieliśmy piękną pogodę. Pod koniec wycieczki poszliśmy do sklepu i wróciliśmy do szkoły.

23 października 2018
Dzień Języków w PSP 114

Dnia 23.10.2018r. odbyło się święto języków obcych. Uczniowie wszystkich klas wraz z rodzicami prezentowali kulturę, przyrodę omawianego kraju i mówili w danym języku. Wszyscy mogliśmy się przenieść na chwilę do innego państwa.

W tym tygodniu w mojej szkole odbył się dzień języków obcych.

10-12 października 2018
Wycieczka do Łodzi

W tym roku uczniowie klas IV – VIII wybrali się na jesienną wycieczkę do Łodzi. Zwiedzili największe zabytki i przebyli filmową podróż po mieście.

1 października 2018
Warsztaty pierwszej pomocy

Pierwszego października w szóstej klasie odbyła się lekcja pierwszej pomocy przeprowadzona przez funkcjonariuszki Straży Miejskiej.

3 września 2018
Rozpoczęcie Roku Szkolnego!

W poniedziałek 03.09.2018r. odbyło się Rozpoczęcie Roku Szkolnego. Zgodnie z tradycją naszej szkoły uroczystość ta odbyła się w muzycznym stylu. Tym razem zagrali dla nas: Przemysław Skałuba (klarnet) oraz Rafał Grządka (akordeon). Po wysłuchaniu pięknych melodii wszyscy uczniowie wraz z wychowawcami udali się do swoich klas, aby omówić organizacyjne sprawy.